Copywriting is een basisvaardigheid voor iedere ondernemer. Ontdek jouw geheime wapen, de skill waar niemand het over heeft. En gebruik de spotlight methode om je toekomstige klanten te inspireren.
Kost het je moeite om op content ideeën te komen? Te visualiseren tegen wie je het hebt? Überhaupt response te krijgen op je teksten? Je hebt waarschijnlijk een vaag vermoeden dat je teksten beter kunnen, maar je hebt geen idee waar te beginnen.
Natuurlijk wil je meer klanten, meer verkeer naar je site, meer mensen inspireren. Hoe schrijf je goede online teksten die jouw mensen in actie zetten om van jou te kopen? En vraag jezelf vooral af, hoe kan ik dit onderscheidend doen? Want als je goed kijkt zie je dat de meesten hetzelfde doen. Ondernemers doen elkaar massaal na, dus hoe moet jouw klant nu weten dat ze bij jou moet zijn?
Mag ik je wat vragen?
Wanneer was de laatste keer dat je echt super enthousiast was? Ultiem gelukkig, kriebels in je buik en helemaal in extase? Sluit je ogen eens en visualiseer dat moment.
Voel je hem in je buik?
Dat is het gevoel dat jouw lezers op je website, salespage, in je mailing, of je webinar zouden moeten krijgen. Euforie!
Waarom?
Omdat wat jij biedt is waardevol. Vanuit jouw unieke vrouwelijke energie kan je content creëren dat resoneert op een dieper vlak met jouw tribe. Zodat je lezer zich direct aangetrokken voelt tot jouw kracht, datgene wat jouw uniek maakt.
Er zijn altijd mogelijkheden. Je teksten kunnen beter. Die klanten kunnen absoluut meer geïnspireerd raken en euforisch worden over wat je vertelt. En de woorden die werkelijk werken voor jouw business, zorgen wel degelijk voor een stromende geldkraan. Maar hoe doe je dat? Wat moet er shiften in jou en je content. Welke doorbraak sta je jezelf niet toe?
Begin dit jaar lanceerde ik een online event vanaf en piepklein Thais eilandje in de Andamanse zee. Dit was het begin van mijn reis naar meer intuïtieve teksten schrijven en mijn klanten op een dieper niveau inspireren.
Copy to Cash: Luxury Lunch is een bijzondere event. Je krijgt exclusieve begeleiding van mij, een winst.nl coach, senior copywriting expert met meer dan 15 jaar ervaring en zeker 100 online ondernemers al geholpen.
In een groepssessie van 10u tot 16u ontvang je de belangrijkste conscious copywriting techieken om een onweerstaanbaar aanbod te creëren én verkopen.
Maar dat niet alleen. Je gaat ontdekken wat je weerhoudt om consistent een heldere boodschap te brengen.
Ontspan in mijn gezellige woonkamer. Ontvang een vegan energielunch en connect met andere intuïtieve, vrouwelijke onderneemsters. Dit wordt een heerlijke business self-care dag.
Tijdelijk is de Copy to Cash Luxury Lunch van € 525,- voor € 147,- ex btw. Het is een aanzienlijke korting, want ik weet dat de waarde die ik bied vele malen meer is dan wat je nu investeert.
Is je antwoord JA op een van de volgende vragen, dan kan dit event interessant zijn voor jou:
Er is plek voor maximaal 8 personen. Meld je hier aan voor de Copy to Cash: Luxury Lunch.
Copy to Cash houdt rekening met de regelgeving van het RIVM mbt de 1,5 meter afstand.
Twijfel je of dit iets voor jou is. Of heb je nog wat vragen. Reserveer toch snel je plek en ik neem contact met je op. Dan kan je me direct je vragen stellen en ontdekken of dit van waarde is voor jou en je business.
“Emily schuwt het niet om je een spiegel voor te houden en je kritische vragen te stellen en juist dat heb ik nodig.” Dyonne Depondt – D-Dep.nl
“Het is zo veel duidelijker voor me geworden hoe ik me als Plezierinspirator kan positioneren. En misschien nog belangrijker, dat ik me Plezierinspirator voel.” Susan Verldkamp – Susanveldkamp.com
“Emily weet zich goed te verplaatsen in de doelgroep en vraagt door. Ze slaat de spijker op z’n kop.” Maartje Blijleven – Welovecommunities.nl
“Emily is een betrokken en hele fijne coach. Ze heeft een hele fijne energie. Ik vond dat ik heel slecht kon schrijven. Maar ze heeft me heel veel zelfvertrouwen gegeven waardoor ik zelfs een e-boek geschreven. En ze is spiritueel.” Rashida Mustapha – Bysanaah.nl
…copywriting meer is dan alleen de tekst op je salespage. Goede copywriting is ook de gesproken content in je video, de quote in je Instagrampost, zelfs de foto op je website zegt iets over jou en je product. Het plant een zaadje (liefst bij je ideale klant).
Ik help ondernemers om meer te verkopen middels onderscheidende verhalen en doeltreffende verkooppagina’s. Ik creëer al meer dan 15 jaar lekker lopende teksten.
Maar mijn hart ligt vooral bij het intuïtief coachen van ondernemende vrouwen naar meer sensualiteit, fun en vrijheid in hun business.
Zo is ook de sfeer in mijn huis, wat een bijdrage levert aan de experience.
(Foto Badhoevedorp 2020)