Schrijven is meer dan gewoon informatie bieden. Het is energie. En ik wil niet direct heel zweverig klinken, maar ik wil je wel meenemen in een nieuw gedachtegoed. Een nieuwe visie.
Wat als jij je lezer kan beïnvloeden door de gedachten die jij koppelt aan de tekst die je schrijft? Dus, wanneer je je goed voelt, een grote droom hebt voor je klanten en een sterke drive om ze daarheen te helpen, wat zou dat doen met je teksten?
Of iemand die tegen heug en meug achter z’n computer kruipt om een overtuigende tekst te maken over een product waar ze eigenlijk niet in gelooft. Je beseft denk ik al dat de tekst heel anders zal aankomen.
We maken allemaal keuzes via gevoelens en emoties. Ja, iedere beslissing is ontstaan door een emotie. Als je hier over twijfelt dan raad ik je aan het boek Het slimme onbewuste door Ap Dijksterhuis te lezen.
Daar zit je kracht. In de emotie. Daar kan je je lezers meenemen en werkelijk inspireren. Met deze test ontdek je wat voor soort schrijver je bent en waar je kracht of uitdaging ligt. Doe nu de test en ontdek waar jouw kansen liggen. Je stijl is namelijk geld waard.