Maak en verkoop je online onweerstaanbare en onderscheidende aanbod met de kracht van conscious copywriting.
Hoe krijg je meer klanten in je online workshop, training, service of voor je product? Je hebt een diepe wens om meer mensen te inspireren, je hebt een missie. Bewust ondernemen is een mooi streven, maar hoe krijg je meer klanten? Zonder klanten heeft je business geen bestaansrecht.
Je hebt al bakken vol met geld uitgegeven aan trainingen, workshops en lessen over hoe je je online aanbod van de grond gaat krijgen. Je weet wat je te bieden hebt, maar toch vind je het moeilijk om hier een aantrekkelijk aanbod van te maken, dat ook nog goed verdient.
Online zichtbaarheid wordt entertainment wanneer je er niet een slim verdienmodel aan koppelt en dit ook daadwerkelijk uitdraagt in je marketing. Je kan steeds naar anderen kijken hoe zij het doen, maar jij bent de architect van jouw business. Durf creatief te zijn en te kiezen voor wat werkt voor jou persoonlijk.
Conscious copywriting is de skill die je nodig hebt om jouw verdienmodel te laten werken, wanneer je online onderneemt ben je automatisch ook copywriter. Het zorgt voor verbinding, balans om door te zetten en inzicht in wat je klanten echt willen. Het is de magische machine die je verkopen aanjaagt. De afgelopen 15 jaar heb ik grote en kleinere bedrijven geholpen meer zichtbaar te zijn. En wat me de laatste paar jaar vooral opvalt, nu er steeds meer online ondernemers opstaan, is dat iedereen elkaar kopieert. Zo weet je klant niet wie ze moeten kiezen, er is geen onderscheid. Durf boven jezelf uit te stijgen en te bieden wat nog niemand gedaan heeft. Zo creëer je werkelijk fans en klanten die willen betalen wat jij biedt.
Maak van je business een blissness zeg ik altijd. Business is busy-ness: druk zijn, energie laten weglekken, weinig impact hebben en vooral niet weten waar je kracht ligt. Geen concrete strategie. Wanneer je vanuit consciousness en alignement je bedrijf strategisch opbouwt, wordt je business een blissness.
Zelf heb ik dit ook ervaren. Ik weet precies hoe het is om steeds opnieuw nieuwe ideeën te lanceren en steeds maar weer opnieuw naar de tekentafel te moeten om je plan aan te passen. Want je verhaal heeft geen structuur. Je missie heeft geen fundament in je verdienmodel. Jouw bewuste keuze om te gaan voor één enkel doel en dit je mantra te maken, gaat alles voor je veranderen.
Zo ontstaat er niet simpelweg een aanbod. Zo ontstaat er een onweerstaanbaar onderscheidend aanbod dat je keer op keer kan verkopen met volledig vertrouwen en zelfverzekerdheid. Maak jezelf niet klein, denk groots en verover jouw ideale klanten, stap voor stap.
Als je werkelijk impact wil maken, meer mensen inspireren en eindelijk boven die € 100.000,- grens uitstijgen, is copywriting je meest belangrijke skill.
Tijdens de Holy Happy Biz 2-daags programma krijg je alles te weten over hoe je een onderscheidend, onweerstaanbaar aanbod creëert, lanceert en verkoopt. De wereld heeft nodig wat jij te bieden hebt, maak dit het jaar waarin je eindelijk van je missie een winstgevend aanbod maakt.
“Emily schuwt het niet om je een spiegel voor te houden en je kritische vragen te stellen en juist dat heb ik nodig.” Dyonne Depondt – D-Dep.nl
“Het is zo veel duidelijker voor me geworden hoe ik me als Plezierinspirator kan positioneren. En misschien nog belangrijker, dat ik me Plezierinspirator voel.” Susan Verldkamp – Susanveldkamp.com
“Emily weet zich goed te verplaatsen in de doelgroep en vraagt door. Ze slaat de spijker op z’n kop.” Maartje Blijleven – Welovecommunities.nl
“Emily is een betrokken en hele fijne coach. Ze heeft een hele fijne energie. Ik vond dat ik heel slecht kon schrijven. Maar ze heeft me heel veel zelfvertrouwen gegeven waardoor ik zelfs een e-boek geschreven. En ze is spiritueel.” Rashida Mustapha – Bysanaah.nl
Kom in gesprek met mij en ontdek of jouw business toe is aan een next level boost. Neem direct contact met me op en we kijken waar het goud in jouw inhoud zit. En of het Holy Happy Biz 2-daags programma zin heeft voor jou in dit stadium van je ondernemersreis.
…copywriting meer is dan alleen de tekst op je salespage. Goede copywriting is ook de gesproken content in je video, de quote in je Instagrampost, zelfs de foto op je website zegt iets over jou en je product. Het plant een zaadje (liefst bij je ideale klant).
Ik help ondernemers om meer te verkopen middels onderscheidende verhalen en doeltreffende verkooppagina’s. Ik creëer al meer dan 15 jaar lekker lopende teksten.
Maar mijn hart ligt vooral bij het intuïtief coachen van ondernemende vrouwen naar meer sensualiteit, fun en vrijheid in hun business.